Reklamace

Přišlo Vám zboží a je poškozené, nebo je s ním něco v nepořádku? Nebo problém nastal až jeho užíváním? Zboží můžete reklamovat!

Reklamaci je možné uplatnit do 2 let od převzetí zboží.

Vyplňte reklamační formulář (stáhnout můžete ZDE), zboží důkladně zabalte a odešlete s vyplněným formulářem na adresu:

Christine Lifestyle s.r.o.
Křenova 438/7

162 00 Praha 6

Jakmile nám zboží dorazí, zašleme Vám potvrzující email. Vyjádření k reklamaci Vám poté zašleme na Váš email.

Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dnů. Uděláme však maximum pro to, aby Vaše reklamace byla vyřízena co nejdříve.

22406066_2274299949264691_4720073079885887685_n
 Kristýna
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.